Word jij onze nieuwe collega?

Heb jij ervaring in VVE management van Commercieel Onroerend Goed? Werk je secuur en ben je een kei met cijfers?

Dan hebben wij een leuke functie voor je!

 

We zijn op zoek naar een financieel administratief medewerker VvE die zelfstandig kan werken. Binnen het team van vastgoedmanagers en technisch managers draag je zorg voor een correcte en overzichtelijke financiële administratie van onze opdrachtgevers.

 

Je verzorgt de financiële verslaggeving voor Vereniging van Eigenaren (VvE). Op administratief gebied zal jij één van de aanspreekpunten zijn voor de vastgoedmanagers en technisch managers. Je werkt samen in een groep met andere financiële medewerkers. Dit binnen een collegiale en no-nonsense werksfeer.

 

Functie inhoud

Je werkt nauw samen met het team, maar je hebt binnen jouw takenpakket ook veel eigen verantwoording o.a.:

Financiële werkzaamheden zoals:

  • Verwerken en controleren financiële VvE administratie
  • Verwerken van bankmutaties
  • Debiteuren en crediteurenadministratie
  • Samenstellen van VvE jaarrekeningen
  • Communicatie met eigenaren, besturen en de kascommissies van de VvE’s
  • Correspondentie met o.a. eigenaren en aannemers
  • Draagt bij aan de klanttevredenheid.

 

De juiste persoon

Je zit in een team met drie andere collega’s op de afdeling financiële administratie. Verder bevind je je in een fijne werkomgeving bestaande uit 13 medewerkers. Binnen het bedrijf is er ruimte voor je eigen persoonlijke ontwikkeling. Eigenschappen waarin jij je herkent:

  • Enthousiast, communicatief vaardig, hebt een groot cijfermatig inzicht en bent pro actief.
  • In staat problemen tijdig te signaleren en op te lossen.
  • Werkt resultaat- en doelgericht
  • Ervaring met VvE financiële administratie
  • Kennis van Informant is een pré
  • MBO+ werk- en denkniveau.
  • Kennis van Microsoft Office.

 

Wat bieden wij je?

Een leuke functie bij een jong, dynamisch en energiek bedrijf waar ruimte geboden wordt voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling. Er heerst een informele werksfeer op ons kantoor in Rijswijk. Het spreekt voor zich dat je ook veelvuldig op de complexen aanwezig bent.

Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn vanzelfsprekend zoals o.a.;

  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur
  • Pensioenregeling
  • Mogelijkheid tot thuis / hybridewerken